14

تجلیل از فناوران برتر آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 5727
  • 26 اسفند 1399 - 22:19
تجلیل از فناوران برتر آذربایجان شرقی
از فناوران برگزیده استان در سال 99 در مراسمی در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تجلیل شد.

در این مراسم از موسسات و شرکتهای فناور برتر ، فعالان برگزیده مراکز رشد و صنایع و سازمانهایی که بیشترین همکاری را با فناوران داشتند قدردانی شد.
همچنین از سامانه های نیازمندیهای فناورانه، انتقال فناوری و پیشنهادات پارک علم و فناوری استان رونمایی شد.
استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم بر ضرورت توجه به آینده پژوهی و نیازهای آینده جامعه و تجاری سازی و تبدیل علم به ثروت تاکید کرد .
دکتر پورمحمدی با بیان اینکه با وجود تحریم های شدید بالندگی و بلوغ خوبی در عرصه علم و فناوری در سه سال گذشته صورت گرفته است افزود تحریم ها نشان داد اگر به خودمان اتکا کنیم و تلاش کنیم موفق می شویم.
دکتر کشمیری مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم هم از فناوران به عنوان ارزشمندترین نسل کشور نام برد و تاکید کرد: باید زمینه رشد این سرمایه ها را فراهم کنیم.
وی با اشاره به پیشرفت ها و توفیقات پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در دو سال گذشته افزود: با این حال پارک استان از نظر فضای فیزیکی با ایده آلها فاصله بسیاری دارد که باید مسئولان استان برای رفع این مشکل همت جمعی کنند.
دکتر واعظی رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز گزارشی مقایسه ای از وضعیت این پارک ارائه کرد و گفت: به علت روند رو به رشد متقاضیان اسقرار در پارک، فضای موجود پاسخگو نیست به طوریکه بیش از ۵۰ شرکت در انتظار اختصاص فضای لازم برای استقرار هستند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.