10

رشد ۳۹ درصدی طرح‌های شرکت کننده در رینوتکس ۲۰۱۹

  • کد خبر : 1775
  • 11 آبان 1398 - 16:36
رشد ۳۹ درصدی طرح‌های شرکت کننده در رینوتکس ۲۰۱۹
تعداد طرح‌های شرکت کننده در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز نسبت به دوره گذشته 39 درصد رشد دارد.

به گزارش اراده نیوز؛دبیر ستاد اجرایی این نمایشگاه با اعلام این خبر گفت : سال گذشته ۱۳۶۹ طرح در این نمایشگاه شرکت کرده بود که این تعداد امسال به ۲ هزار و ۲۶۵ طرح رسیده است.
علی مقدم با بیان اینکه ثبت نام در بخشهای فناوری و طرح های استارتاپ توسعه و فروش محصولات دانش بنیان و تجاری سازی انجام شده است،افزود: مجموع طرح های ثبت نامی در بخش اول ۱۱۸۷ طرح، در بخش توسعه تجاری سازی ۹۷۳ طرح، در بخش تحول دانش بنیان ۱۰۵ طرح است.
وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در ۱۸ زون تخصصی گفت: بیشترین طرح‌ها در زون‌های الکترونیک، آب و ارتباطات به ترتیب با ۳۲۶، ۱۶۲ و ۱۱۱ طرح ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: بخش توسعه با طرح های مربوط به الکترونیک، فوتونیک و لیزر با ۴۲۳ طرح رتبه یک ، فعالیت‌های پژوهشی با ۱۴۹ طرح رتبه دوم و حوزه آی تی با ۱۲۱ طرح رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند.
مقدم مجموعه طرح های ثبت نامی به غیر از آذربایجان شرقی را ۳۴۵ اعلام کرد که در این میان استان اصفهان با ۶۲ طرح رتبه یک، استان تهران ۵۲ طرح رتبه دو و استان‌های آذربایجان غربی و گلستان با ۴۴ طرح به طور مشترک رتبه سوم را دارند.
وی گفت: در مورد شهرستان های استان آذربایجان شرقی نیز مشارکت خوبی صورت گرفته است که در رتبه بندی طرح‌ها شهرستان اسکو با ۲۰۳ طرح رتبه یک، شهرستان اهر با ۱۶۹ طرح رتبه دو، شهرستان عجب‌شیر با ۱۲۰ طرح رتبه سه و شهرستان هشترود با ۱۱۵ طرح رتبه چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.
به گفته وی ، دبیرخانه ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه رینوتکس برنامه‌ریزی را از اوایل سال شروع کرده است و ثبت نام از اول شهریور شروع شده و تا آخر مهرماه مهلت ثبت نام ادامه داشت ولی برای ویرایش نهایی ثبت نام فرصت مجددی نیز به متقاضیان داده شد.
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی موسوم به «رینوتکس ۲۰۱۹» از ۱۳ تا ۱۷ آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

رشد 39 درصدی طرح‌های شرکت کننده در رینوتکس 2019

FINAL.RAB

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=1775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.