6

اوراسیا مقصد بعدی دانش‌بنیان‌های ایرانی

  • کد خبر : 2437
  • 01 اسفند 1398 - 11:31
اوراسیا مقصد بعدی دانش‌بنیان‌های ایرانی
دانش‌بنیان‌های ایرانی قرار است با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 12 تا 16 اسفندماه راهی اوراسیا شوند تا در مذاکرات رودررو با شرکت‌های تجاری این منطقه جغرافیایی، بازاری برای محصولات خود ایجاد کنند.

در این سفر ۵ روزه دانش‌بنیان‌های کشورمان با شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران کشورهای آذربایجان، داغستان، چچن و اینگوش نشست‌هایی برگزار می‌کنند تا در کنار معرفی محصولات و خدمات خود، به بازار این قاره بزرگ که مردمان آن بیشتر بر اساس اشتراکات فرهنگی و تاریخی به هم گره خورده‌اند، رخنه کنند.

با توجه به تنوع بازار و تنوع منابع موجود در کشورهای عضو این اتحادیه پیوستن به آن یک فرصت قابل توجه برای اقتصاد ایران ایجاد کرده است و می توان از این طریق بخشی از اثر تحریم ها را جبران کرد.

قطعا ورود به اتحادیه اقتصادی اوراسیا و همکاری با این اتحادیه می‌تواند دروازه جدیدی برای اقتصاد ایران باشد که بتواند با سایر اعضا به راحتی روابط اقتصادی برقرار کند و یا روابط خود را توسعه دهد.

ایران یکی از اعضای اتحادیه تجاری اوراسیا است.

این منطقه، محدوده وسیعی از ترکیب دو قاره اروپا و آسیاست و نزدیک ۵ میلیارد نفر معادل حدود ۷۰ درصد جمعیت کل جهان در آن زندگی می‌کنند.

این گستره بزرگ انسانی، به زودی میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی خواهد بود.

دانش‌بنیان‌های متقاضی می‌توانند تا ۴ اسفندماه برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۶۰۸۷۵۳۹ و ۰۲۱۸۸۱۹۰۸۷۳ تماس بگیرند.

خبرنگار:مسعود ابراهیمی راد سردبیر:بهرام زمانی

 

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2437
  • نویسنده : مسعود ابراهیمی راد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.