10

پذیرش محصولات دانش‌بنیان و خلاق در خانه فناوری ایران در روسیه

  • کد خبر : 6046
  • 09 اردیبهشت 1400 - 15:43
پذیرش محصولات دانش‌بنیان و خلاق در خانه فناوری ایران در روسیه
پذیرش محصولات دانش‌بنیان و خلاق در خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شد.

۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری آخرین مهلتی است که برای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق متقاضی ارائه و نمایش محصولاتشان در خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه هستند تعیین شد تا برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست‌فناوری به عنوان مجری اتاق نمایش خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه در نظر دارد محصولات دانش‌بنیان و خلاق منتخب را در این مرکز به مدت یک سال به نمایش بگذارد.

خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه مرکزی است که با ارائه خدمات سخت افزاری نظیر «تامین فضای کار اختصاصی و اشتراکی»، «شوروم» و «ارائه خدمات نرم افزاری مانند تحقیقات بازار و بازاریابی به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق» می‌تواند پل ارتباطی باشد برای فروش محصولات با کیفیت دانش‌بنیان ایران ساخت در بازار روسیه و اوراسیا. این خانه مسیری مطمئن برای توسعه بازار فناوری ایران در دیگر کشورها محسوب می‌شود.

شرکت‌‌های دانش‌بنیان و خلاق می‌توانند نمونه محصولات خود را به همراه بروشور انگلیسی یا روسی برای نمایش در این مرکز، ارائه کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی WWW.TESC.IR  مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.