15

معافیت بیمه ای شرکتهای دانش بنیان

  • کد خبر : 2446
  • 04 اسفند 1398 - 11:50
معافیت بیمه ای شرکتهای دانش بنیان
رییس مرکز ارتباطات معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: در تفاهم‌نامه‌ ای که میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تأمین اجتماعی به امضاء رسیده است، مقرر شد تا در راستای تسهیل کسب‌وکار شرکت‌های دانش‌بنیان، تمامی قراردادهای دانش‌بنیان که به تأیید معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهور می‌رسند، از پرداخت ضرایب حق بیمه قراردادها معاف شوند.

پرویز کرمی افزود: شرکت‌هایی که متقاضی استفاده از این معافیت هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه Reg.daneshbonyan.ir  درخواست خود را به همراه متن قرارداد و نامه اعلام پایان پروژه ارسال کنند.

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افزود: پس از ارزیابی قرارداد و در صورت انطباق آن با فعالیت‌های دانش‌بنیان شرکت، نامه تأیید معافیت از ضرایب، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شعبه موردنظر در سازمان تأمین اجتماعی ارسال خواهد شد.

کرمی ادامه داد: قراردادهای معرفی‌شده، منحصرا در خصوص موضوعات دانش‌بنیان مورد تایید و با معرفی معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهور بوده و سایر قراردادهای منعقده شرکت‌ها و مؤسسات مزبور طبق مقررات جاری سازمان و با رعایت قانون تامین اجتماعی محاسبه و مطالبه خواهد شد.

وی  افزود: در زیست بوم کارآفرینی فناورانه سعی معاونت بر این بوده است که با ایجاد تسهیلات در زمینه بیمه، مالیات، صادرات و واردات روند فعالیت شرکت‌‎های دانش بنیان را تسهیل کند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.