11

فعالیت۵۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور

  • کد خبر : 3474
  • 21 مرداد 1399 - 8:13
فعالیت۵۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور
معاون علمی و فناوری رییس جمهور ازفعالیت ۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور خبرداد.

به گزارش اراده نیوز،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه آئین افتتاح مرکز نوآوری ورامین که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در حال حاضر در کشور ۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حال فعالیت هستند.

او بیان کرد:جوانان ورامین نشان داده‌اند که می‌توانند تحولات شگرفی را در کشور ایجاد کنند.

او با اشاره به این‌که شهدایی همچون شهیدان ستاری و اردستانی زاده‌ی این منطقه هستند و مایه فخر کشور محسوب می‌شوند، گفت: این شهداء نشان دادند که وقتی روی بچه‌های کویر سرمایه‌گذاری صورت بگیرد برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند.

او  با اشاره به این‌که در حوزه‌های اقتصاد دانش‌بنیان در سال‌جاری در سطح کلان کشوری برنامه‌های زیادی در نظر گرفته شده است، گفت: برای این‌که در شهرستان برنامه‌های دانش‌بنیان مؤثر باشند و رخ دهند باید توسط مسئولان پیگیری شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان کرد: اتفاقی که امروز در این منطقه افتاد اتفاق خوبی است و این‌که جهاد کشاورزی تصمیم گرفته که درهای این مکان باز شود و جوانان دارای ایده و نوآوری از این امکانات بهره‌مند شوند، ما نیز آمادگی داریم که تیم‌ها را حمایت کرده و برای توسعه زیرساخت‌ها و هزینه‌های موجود مساعدت‌های لازم را داشته باشیم که ان‌شاءالله باید منتظر اتفاقات خوب برای شهرستان باشیم.

ستاری  در ادامه به برنامه‌های تدوین شده در حوزه تأمین امنیت غذایی کشور اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها به حوزه کشاورزی و اصلاحاتی که باید در این حوزه صورت بگیرد، برمی‌گردد و ورامین به دلیل داشتن پتانسیل ذاتی کشاورزی شرکت‌های علاقه‌مند در این حوزه‌ها امکان توسعه دارند.

او یادآور شد: در حال حاضر ۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد که مشغول فعالیت هستند.

اخبارمرتبط:

تب رشد فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور در هفت سال اخیر

رسانه و فضای مجازی مقوم اقتصاد دانش بنیان است

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.