11

بزرگ‌ترین پمپ آب ساخت داخل در تبریز رونمایی شد

  • کد خبر : 4032
  • 25 شهریور 1399 - 11:16
بزرگ‌ترین پمپ آب ساخت داخل در تبریز رونمایی شد
با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، بزرگ‌ترین پمپ آب ساخت داخل امروز سه شنبه در شرکت پمپیران تبریز تست و رونمایی شد.

به گزارش اراده نیوز،بزرگ ترین پمپ آب دو مکشه ساخت داخل قرار است در صنایع جنوب شرق کشور مورد استفاده قرار گیرد. توان این پمپ دومکشه، انتقال ۲۸۰۰ مترمکعب آب در ساعت است و برای استفاده در طرح انتقال آب خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

در این پمپ که برای نخستین بار به دست متخصصان و مهندسان ایرانی ساخته شده است، دو لوله مکش همزمان وصل هستند و ۲۷۰۰ کیلووات توان مصرفی آن است.

در آیین تست و رنمایی بزرگ ترین پمپ آب دومکشه ساخت داخل، اعلام شد که این محصوص آماده تحویل برای استفاده در مگاپروژه های در حال اجرا در مناطق مرکزی و جنوب شرقی کشور است. شرکت پمپیران به عنوان سازنده این پمپ همچنین تجهیزات پمپاژ مورد نیاز انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان را در دست تولید دارد.

شرکت پمپیران با ۴۵ سال قدمت در زمینی به وسعت ۸.۷ هکتار و ۴۰۰ نفری نیروی انسانی متخصص در غرب تبریز، بزرگ ترین سازنده انواع پمپ در کشور محسوب می شود که محصولات آن علاوه بر تامین نیاز داخل به چندین کشور آسیایی و اروپایی نیز صادر می شود.

 

اخبارمرتبط:

ستاری فردا به تبریزسفرمی کند

ایران دارنده بزرگ ترین شرکت های دانش بنیان هوش مصنوعی

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.