10

پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۰ برپا می‌شود

  • کد خبر : 4157
  • 31 شهریور 1399 - 9:00
پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۰ برپا می‌شود
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود ۲۰۲۰) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، از سیزدهم تا شانزدهم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اراده نیوز،صندوق نوآوری و شکوفایی روز یکشنبه اعلام کرد: در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود ۲۰۲۰) علاوه بر نمایش دستاوردهای شرکت‌های صنایع کشاورزی، مواد غذایی و ماشین‌آلات، توانمندی شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه‌ها در قالب پاویون برپا خواهد شد،

شرکت‌های دانش بنیان برای ثبت تقاضای حضور در پاویون شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه و بهره‌مندی از تخفیف ۹۰ درصدی تا ۵ مهر ماه فرصت دارند.
علاقمندان متقاضی حضور در این پاویون می‌توانند درخواست خود را در سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir  ثبت و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۷۷۲۴۰۵۷۶ تماس حاصل کنند.
بر اساس این گزارش، حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.