9

ضرورت توسعه سرمایه گذاری برروی شرکت‌های دانش بنیان

  • کد خبر : 4347
  • 12 مهر 1399 - 9:00
ضرورت توسعه سرمایه گذاری برروی شرکت‌های دانش بنیان
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: راه توسعه از علم می‌گذرد بنابراین باید برای سرمایه گذاری بر روی شرکت‌های دانش بنیان تمرکز کنیم.

به گزارش اراده نیوز، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در حاشیه دومین نشست تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در سالن همایش‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شدگفت:هم اکنون در کشور نسل جوان و پرانگیزه وجود دارد و همین موجب جهش شرکت‌های دانش بنیان می‌شود و در این راستا مجلس و کمیسیون صنایع مجلس طرحی را برای اصلاح قوانین مربوط به شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار خود قرار داده است که به زودی این طرح‌های حمایتی اعلام می‌شود.

معصومه پاشایی بهرام با بیان این که شرکت‌های دانش بنیان در شرایط کرونا و تحریم به خوبی توانستند در بخش اشتغال راهگشا باشندافزود: شرکت‌های دانش بنیان توانستند به خوبی مشکلات تولید را برطرف کنند و بسیاری از قطعاتی که مورد نیاز کشور است و از خارج تأمین می‌شد توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شد و هم اکنون بر روی آن‌ها سرمایه گذاری می‌شود.

او با بیان این‌که راه توسعه از علم می‌گذرد گفت: باید به سرمایه گذاری در شرکت‌های دانش بنیان توجه ویژه شود و در مناطق آزاد کشور هم فضای خوبی برای توسعه این شرکت‌ها ایجاد شود، زیرا این مناطق بستر مناسبی برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان در نقطه صفرمرزی است.

اخبارمرتبط:

تصویب طرح «جهش تولید دانش بنیان» در کمیسیون صنایع

حمایت منطقه آزاد ارس از شرکت‌های دانش بنیان

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.