6

حمایت بنیاد مستضعفان از شرکتهای دانش بنیان برای رفع نیازهای صنعت

  • کد خبر : 4915
  • 27 آبان 1399 - 12:10
حمایت بنیاد مستضعفان از شرکتهای دانش بنیان برای رفع نیازهای صنعت
شبکه تحقیق و توسعه بنیاد مستضعفان در راستای رفع نیازهای صنعتی اعلام کرد که از شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ها حمایت می کند.

به گزارش اراده نیوز،مدیر شبکه تحقیق و توسعه موسسه دانشمند با اشاره به نحوه فعالیت موسسه، در حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت:شبکه تحقیق و توسعه دانشمند یکی از قالب های حمایتی این موسسه از شرکت های دانش بنیان و فناوران داخلی است و این موسسه با تکیه بر شبکه یکپارچه تحقیق و توسعه خود، نیازها و مسائل فناورانه در صنایعی که بنیاد مستضعفان در آنها حضور دارد را، رصد و پایش می کند.

علی خطیبی  اضافه کرد: این موسسه در تلاش است تا با واگذار کردن حل این مسائل تحت عنوان طرح های فناورانه به شرکت های دانش بنیان، ضمن کمک به بومی سازی فناوری های مورد نیاز در صنعت کشور، از جوانان مستعد و فناوران داخلی نیز حمایت کند.

وی با تاکید بر استقبال بنیاد مستضعفان از همکاری با شرکت های دانش بنیان برای حل مسائل موجود گفت: شبکه تحقیق و توسعه دانشمند با ایجاد بستر مناسب بر مبنای نوآوری، ضمن پایبندی به اصول شفافیت و عدالت در ساختار اداری، طرح های فناورانه در حوزه صنایع مختلف بنیاد مستضعفان را به صورت مداوم در سامانه بارگذاری می کند.

اخبارمرتبط:

معرفی ۱۹۱ نیاز فناورانه صنعتی به دانش‌بنیان‌ها

پاسخ نیازهای صنعت دریایی از سوی دانش‌بنیان‌ها

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.