10

صدور ضمانت‌نامه برای دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت

  • کد خبر : 5055
  • 05 آذر 1399 - 11:15
صدور ضمانت‌نامه برای دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن از صدور ضمانت‌نامه برای تسهیل در فرآیندهای عملیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.

به گزارش اراده نیوز،حمیدرضا فرهادی  گفت: تاکنون خدمت صدور ضمانت‌نامه در سبد خدمات صندوق نبود و از این پس انواع ضمانت‌نامه‌ها شامل حسن انجام کار، شرکت در مناقصه و تعهد پرداخت توسط صندوق سلامت ثامن برای شرکت‌های فناور و به ویژه دانش‌بنیان صادر خواهد شد.

اوافزود: بر اساس توافق صورت گرفته با سرپرستی بانک تجارت استان خراسان رضوی شرکت‌های دانش‌بنیانی که در حوزه سلامت فعالیت دارند، بویژه شرکت‌هایی که در پارک علم و فناوری خراسان رضوی مستقر هستند و یا مصوبه اخذ تسهیلات بانکی از صندوق نوآوری دارند و امکان تامین وثایق مورد نیاز بانک‌ را ندارند، از این پس ضمانت‌نامه صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن را به عنوان وثیقه می‌توانند اخذ کنند.

او خاطرنشان کرد: براساس بند (خ) ماده (۴) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی، ضمانت‌نامه‌های صندوق‌های پژوهش و فناوری مورد پذیرش قرار گرفته و سازمان برنامه و بودجه نیز دستورالعمل اجرایی این بند را در سال ۹۵ طی بخشنامه شماره ۱۰۴۹۹۰۹ به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است.

اخبارمرتبط:

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ضمانت‌نامه تامین مالی دریافت می‌کنند

صدور بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه از سوی صندوق نوآوری برای دانش‌بنیان‌ها

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.