11

سامانه دانش‌بنیان برای امور مدارس به صورت رایگان راه اندازی شد

  • کد خبر : 5102
  • 18 آذر 1399 - 12:02
سامانه دانش‌بنیان برای امور مدارس به صورت رایگان راه اندازی شد
گروهی از محققان یک شرکت دانش‌بنیان سامانه بومی و رایگان آموزش آنلاین مدارس را برای انجام امور آموزشی و پرورشی مدارس عرضه کردند.

به گزارش اراده نیوز، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ای به نام «درسپ» با کاربرد در انجام همه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس، گفت: مشکلات موجود در زمینه آموزش از راه دور ما را بر آن داشت که با همکاری جمعی از جوانان نخبه، نخستین سامانه بومی آموزش آنلاین را برای مدارس طراحی و عرضه کنیم.

مجید واله  افزود:«درسپ» یک سامانه جامع است که علاوه بر ارائه زیرساخت برای برگزاری آنلاین کلاس‌های درس، به مدرسه این امکان را می‌دهد که سایر فعالیت‌های پرورشی و آموزشی خود را نیز تحت امکانات این سامانه به صورت آنلاین انجام دهند.

وی امکان استفاده از این سامانه در دستگاه‌های قدیمی را یکی از امتیازات آن دانست و افزود: به علت تحت وب بودن این سامانه، نیاز به نصب آن در دستگاه‌های دانش‌آموزان نیست و آنها می‌توانند با هر وسیله‌ای که امکان اتصال به اینترنت داشته باشد، در کلاس‌های آنلاین خود شرکت کنند.

وی رایگان بودن استفاده از این سامانه برای کلیه مدارس و دانش آموزان سراسر کشور را از دیگر مزایای این سامانه دانست و خاطر نشان کرد: تلاش کردیم با بررسی فضای فعلی آموزش آنلاین، زیرساختی مناسب را برای رفع نیازهای جامعه آموزش و پرورش کشور طراحی کرده و در دسترس آنها قرار دهیم.

اخبارمرتبط:

طراحی و اجرای سیستم هوشمند تعامل آنلاین مدارس و والدین

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.