15

رونمایی از رزین‌های کروماتوگرافی خالص‌سازی داروهای نوترکیب در تبریز

  • کد خبر : 5153
  • 25 آذر 1399 - 11:40
رونمایی از رزین‌های کروماتوگرافی خالص‌سازی داروهای نوترکیب در تبریز
محصول زیست فناوری، رزین‌های کروماتوگرافی خالص‌سازی داروهای نوترکیب شرکت نوآوران زیست گستر ارگ تبریز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، رونمایی شد.

به گزارش اراده نیوز،دوازدهمین آیین پویش ره سلامت و افتتاح ۹ پروژه‌ی سلامت، پژوهشی و فناوری در هشت دانشگاه علوم پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز، تهران، شیراز، اصفهان، البرز، کرمانشاه، ساوه و شهرکرد از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این جلسه از فروش ۳۰۰ میلیون تومانی محصولات شرکت نوآوران زیست گستر ارگ، در طول سال جاری خبر داد.

دکتر محمد حسین صومی ابراز امیدواری کرد؛ این شرکت در آینده‌ی نزدیک، توانایی تامین نیاز کشور را در زمینه‌ی تولید رزین‌های کروماتوگرافی خالص سازی داروهای نوترکیب، داشته باشد.
وی در خاتمه متذکر شد: نیاز کشور به رزین‌های کروماتوگرافی، ۲۰۰۰ لیتر است که این شرکت در حال حاضر ۵۰۰ لیتر را تولید می‌کند.

بر اساس این گزارش، شرکت نوآوران زیست گستر ارگ، تنها تولیدکننده‌ی تخلیص کننده‌ی پروتئین آنتی بادی آنزیم در ایران بوده و دانش فنی بالا، دوستداری محیط زیست، بهره‌مندی از علوم نوین و پژوهش محور بودن و برابری با برندهای جهانی از جمله ویژگی‌های محصولات زیست فناوری تولید شده در این شرکت است.

اخبارمرتبط:

نرم‌افزاری که قادر است ترکیب شیمیایی دارویی را برای هر فرد پیشنهاد دهد

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.