12

اعزام هیات دانش بنیان و فناور ایرانی به ارمنستان

  • کد خبر : 6139
  • 05 خرداد 1400 - 14:10
اعزام هیات دانش بنیان و فناور ایرانی به ارمنستان
با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، هیاتی فناور و دانش‌بنیان تیرماه سال جاری به کشور ارمنستان سفر می‌کنند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: بیش از ۳۰ شرکت ایرانی بهمن‌ماه سال گذشته با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفائی به کشور ارمنستان سفر کردند که این اتفاق زمینه‌ساز توسعه تبادلات فناورانه میان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و فناوران این کشور شد و حدود یک ماه دیگر دومین هیات به این کشور ابه منظور گسترش ارتباطات دو جانبه عزام خواهد شد..

رابطه دیرینه و چندین هزار ساله ایران و ارمنستان، مزیت و فرصتی است که با بهره‌گیری درست از آن می‌توان بازاری پرسود و ارزشمند برای محصولات فناورانه ایرانی ایجاد کرد.

بر همین اساس و پس از سفر ۴ روزه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به این کشور، ۷ تا ۱۰ تیرماه سال جاری نیز هیاتی تجاری و فناور با حضور رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عازم این کشور می شوند تا زمینه تعاملات دو جانبه و همکاری‌های فناورانه دو کشور بیشتر از گذشته فراهم شود.

برگزاری دومین نشست میان شرکت‌های دو کشور، ملاقات با مقامات اقتصادی ارمنستان و بازدید از زیرساخت‌های صنعتی آن کشور از جمله برنامه‌های این سفر خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می توانند به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.