14
به همت یک شرکت دانش بنیان؛

بومی سازی دوربین های مداربسته هوشمند

  • کد خبر : 6368
  • 24 آبان 1400 - 13:23
بومی سازی دوربین های مداربسته هوشمند
دوربین های مدار بسته هوشمند که برای مراکز حساس امنیتی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، در یک شرکت دانش‌بنیان طراحی و تولید شد.

دوربین های مدار بسته هوشمند که برای مراکز حساس امنیتی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، در یک شرکت دانش‌بنیان طراحی و تولید شد.

جواد جرجانی مدیرعامل شرکت پویش رایان تصویر درباره نحوه فعالیت این شرکت و محصولات دانش بنیانی آن می گوید: دوربین های مدار بسته و سامانه‌های ذخیره‌ساز این دوربین ها، به صورت کاملا داخلی تولید می‌شود. علاوه بر این تجهیزات، سوئیچ‌های شبکه فیبر نوری را تجاری‌سازی کرده‌ایم.

این تجهیزات ایران‌ساخت، در داخل شرکت طراحی می شود و قطعه گذاری‌ها نیز توسط خود متخصصان مجموعه به مرحله تولید می‌رسد.

یکی از مهم‌ترین مزیت های فناورانه این محصول نسبت به سایر دوربین های مدار بسته موجود، این است که با توجه به نیاز مشتری، شخصی سازی شده و امکان توسعه محصول وجود دارد. محصولاتی خاص که سازگار با نیاز مشتری است.

این شرکت دانش‌بنیان می تواند با توجه به شرایط جغرافیایی موجود در کشور، دوربین‌های مداربسته اختصاصی تولید کند که با خیلی از برندهای مطرح دنیا برابری می کند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: در داخل کشور شرکتی وجود ندارد که این محصول را با فناوری‌های به کار رفته و این کیفیت، طراحی و تولید کند، اما شرکت‌هایی هستند که قطعات را وارد و صرفاً قطعات را مونتاژ می کنند.

این دوربین‌ها توانایی برداشت تصویری دقیق و صحیح از صحنه مورد نظر، توانایی برداشت تصویر در شرایط نوری سخت و دشوار، شرایط آب و هوایی نامناسب و تحلیل هوشمند برخوردار هستند.

قیمت تمام شده این محصول به نسبت نمونه های مشابه خارجی ۴۰ درصد قیمت آنهاست.

 

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.