7

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی استارت آپ های حوزه ورزش

  • کد خبر : 6626
  • 20 تیر 1401 - 13:30
معرفی برگزیدگان جشنواره ملی استارت آپ های حوزه ورزش
همزمان با برگزاری پانزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کشور، اولین جشنواره ملی استارت آپ های حوزه ورزش و فناوری های مربوطه در تبریز برگزار شد.

به گزارش اراده نیوز؛ بر اساس رای هیات داوران این جشنواره، امیررضا حسین زاده از تبریز با طرح رزرو آنلاین سالنهای ورزِشی رتبه نخست جشنواره را کسب کرد و فیروز احمدی از اصفهان با طرح باشگاه هوشمند ورزشی و میلاد جعفری از تهران با طرح سامانه هوشمند برای ویلچرسواران به ترتیب عنوانهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

به کیانی رئیس این جشنواره ، ۶۵ طرح از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده بود که ۱۴ طرح به مرحله داوری راه یافت و سه طرح برگزیده شد.

پلتفرم‌های آنلاین و نرم افزاری، روش‌های ایجاد تحرک در حین کار، سنسورها و اپلیکیشن‌ها جهت ترویج سبک زندگی سالم، آموزش و ارتقا بهره وری ورزشی، اپلیکیشن‌های رشد و تکامل حرکتی، ارائه گجت‌های بهبود دهنده فعالیت‌های ورزشی، بهبود فرآیندهای باشگاه داری و مدیریت ورزشی، طراحی وبلاگ ورزشی و تجهیزات ورزشی از جمله محورهای این استارت آپ بود.
توسعه فعالیت های ورزشی دانشجویان، ایجاد شوق و ذوق در دانشجویان و اساتید و هدایت آنان به سمت استارت آپ ها  و حمایت از ایده های نو در حوزه ورزش و تسهیل گری برای تجاری سازی آنها از اهداف اولین جشنواره استارت آپ های حوزه ورزش و فناوری های مربوطه اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.