7

تولید سرامیکهای نسوز صنعتی در یک شرکت دانش بنیان

  • کد خبر : 6714
  • 06 مهر 1401 - 10:53
تولید سرامیکهای نسوز صنعتی در یک شرکت دانش بنیان
یک شرکت دانش بنیان در کشور سرامیکهای نسوز صنعتی را به تولید انبوه رسانده است.

ناهید چگینی عضو هیات مدیره شرکت دانش بنیان اوارپلاست  با اشاره به این که سرامیک نسوز صنعتی در صنایع مختلف پیشرفته به کار می رود، گفت: استفاده از سرامیک های نسوز در جاهایی که احتمال آتش سوزی یا گرمای زیاد است می تواند بسیار از نظر اقتصادی و ایمنی  به صرفه باشد.

بر اساس اعلام این شرکت دانش بنیان، کاربرد سرامیک نسوز صنعتی در صنایع خودروسازی، صنایع ریلی، صنایع نفت، گاز، و پتروشیمی، صنعت چوب و مبلمان، صنعت چاپ و بسته بندی، صنعت نساجی و صنایع برق، الکترونیک، و مخابرات است.

سرامیک نسوز دارای بسیاری از قابلیتهای دیگر مانند مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون و خوردگی ، عایق حرارتی بالا و مقاومت مکانیکی ، انبساط حرارتی کم و مقاومت در برابر سایش فوق العاده نیز هستند.

جدای از درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر نفوذ ناپذیری مواد شیمیایی که از اصلی ترین خصوصیات نسوز است، سرامیک های نسوز می تواند در برابر ترکیبات شیمیایی ، خوردگی و همچنین فشارهایی که بر آن وارد می شوند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند.

سرامیک نسوز صنعتی جداره نازک با استحکام پیچیدگی، شوک پذیری الکتریکی، عایق الکتریکی، عایق حرارتی و تحمل حرارتی بالایی دارد.

سرامیکهای نسوز در صنایعی که با آتش سر و کار دارند به ویژه در آسترهای کوره های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. دمایی که قادر است سرامیک های نسوز تحمل کنند بین ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ درجه سانتیگراد است.

شرکت اِوارپلاست تنها تولید کننده دمنده هوای گرم (هیتر و سشوارهای صنعتی)، ماشینهای جوش اتوماتیک ورقهای ژئوممبران و دیگر ترموپلاستیکها، هایتک سرامیکهای نسوز صنعتی و همچنین ماشین آلات بسته بندی بویژه تونلهای شرینکینگ در کشوراست.

 

 

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.