11

بیش از۵۰۰ محصول فناورانه در نهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس

  • کد خبر : 3514
  • 23 مرداد 1399 - 8:32
بیش از۵۰۰ محصول فناورانه در نهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس
رئیس پارک علم و فناوری پردیس گفت: در این دوره از نمایشگاه اینوتکس که به صورت مجازی برگزار شده است بیش از ۵۰۰ محصول نوآورانه و فناورانه وجود دارد.

به گزارش اراده نیوز، صفاری نیا رئیس پارک علم و فناوری پردیس در حاشیه افتتاحیه نهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس که در پارک علم و فن‌آوری پردیس برگزار شد در مصاحبه با خبرنگار حوزه آموزش عالی و دانشگاه گروه علمی فرهنگی و هنری خبرگزاری صدا و سیما افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا از سه ماه پیش تصمیم گرفتیم که این دوره از نمایشگاه اینوتکس را به صورت مجازی برگزار کنیم.

او افزود: بیش از ۵۰۰ شرکت دانش بنیان و محصولات فناورانه این شرکت‌ها در نمایشگاه امسال حضور دارند و بیش از ۳۵۰ جلسه برای تأمین مالی و سرمایه‌گذاری به صورت برخط (آنلاین) برگزار شده است.

او با بیان اینکه در طول برگزاری این نمایشگاه دو برنامه سخنرانی اجرا می‌شود گفت: یک بخش از نمایشگاه به ارائه محصولات فناورانه در حوزه کرونا اختصاص دارد و امروز بیش از ۱۰ هزار نفر مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس را دنبال می‌کردند.

رئیس پارک علم و فناوری پردیس تأکید کرد: برگزاری نمایشگاه اینوتکس به صورت مجازی می‌تواند یک نمونه موفق برای برگزاری نمایشگاه‌های مجازی باشد که خود را با شرایط موجود تطبیق داده‌ایم.

اخبارمرتبط:

گذراندن دوره سربازی در شرکت‌های دانش بنیان

آغاز ثبت‌نام نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.