10

صنعت بیمه به شدت نیازمند شرکت های دانش بنیان است

  • کد خبر : 4368
  • 13 مهر 1399 - 11:40
صنعت بیمه به شدت نیازمند شرکت های دانش بنیان است
رئیس کل بیمه مرکزی از آمادگی صنعت بیمه برای سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیاردتومانی به منظور تکمیل زیرساخت های آی تی این صنعت در کشور خبر دادو تاکید کرد:صنعت بیمه به شدت نیازمند خدمات شرکت های دانش بنیان است.

به گزارش اراده نیوز،رییس کل بانک مرکزی  با بیان اینکه، میزان سرمایه گذاری های صنعت بیمه در کشور بالای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است،گفت؛ ضریب نفوذ بیمه نیز به ۳.۶ درصد افزایش یافته است و البته هنوز با استانداردهای جهانی فاصله داریم.

سلیمانی در ادامه، افزایش ضریب نفوذ بیمه و همگانی سازی محصولات نوین صنعت بیمه را در گرو همراهی شرکت های دانش بنیان و حرکت در مسیر دیجیتال دانست و افزود:ما دست نیاز و همکاری به سوی شرکت های دانش بنیان دراز می کنیم.

وی افزایش ضریب نفوذ بیمه و همگانی سازی محصولات نوین آن را در گرو همراهی شرکت های دانش بنیان و حرکت این صنعت در مسیر دیجیتال دانست.

وی در ادامه از شرکت های دانش بنیان درخواست کرد با مشارکت در طرح‌های نوین بیمه‌ای و ایجاد بستر دیجیتال در صنعت بیمه و توسعه آن به تقویت ساختارهای خدمات اقتصادی کمک کنند.

وی همچنین از آمادگی صنعت بیمه برای سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیاردتومانی به منظور تکمیل زیرساخت های IT صنعت بیمه در کشور خبر داد و تاکید کرد:صنعت بیمه با در اختیار داشتن بیگ دیتای ارزشمند، علاقمند است در این حوزه سرمایه گذاری کند و به شدت نیازمند خدمات شرکت های دانش بنیان است.

رییس کل بانک مرکزی   همچنین یادآورشد: نظام تامین مالی شرکت های دانش بنیان بدون بهره وری از خدمات بیمه ای و افزایش ضریب امنیت سرمایه گذاری، امکان پذیر نخواهد بود.

سلیمانی همچنین در ادامه از  راه اندازی بیمه های اعتباری شرکتهای دانش بنیان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: موسسات بیمه‌ای در کنار بانک‌ها می‌توانند ضمانت‌نامه‌های مالی و اعتباری را صادر کنند.

وی یکی از خدمات صنعت بیمه در دوران کرونا را طراحی بیمه نامه های ویژه توقف کسب و کار ناشی از اپیدمی این ویروس در کشور  به منظور مبارزه با تهدیدات اقتصادی آن عنوان کرد.

اخبارمرتبط:

معافیت بیمه ای شرکتهای دانش بنیان

بهره مندی ۸۵۰ شرکت دانش بنیان از معافیت بیمه

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.