11

ساخت دیگ‌های بخار و مبدل‌ها با رویکرد کاهش مصرف انرژی در کشور

  • کد خبر : 4808
  • 21 آبان 1399 - 12:01
ساخت دیگ‌های بخار و مبدل‌ها با رویکرد کاهش مصرف انرژی در کشور
گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان با تولید بویلرها و مبدل‌ها موفق به طراحی، تولید و ثبت محصولات دانش‌بنیان جدید با رویکرد کاهش مصرف انرژی شدند.

به گزارش اراده نیوز،مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را در صنعت تاسیسات و انرژی با هدف طراحی، ساخت و تولید انواع سیستم‌های گرمایشی از سال ۷۳ آغاز کرد، گفت: از جمله تولیدات این مجموعه می‌توان به انواع دیگ‌های مورد استفاده در صنایع مختلف (بخار، آب داغ، آب گرم و روغن داغ)، مبدل‌های حرارتی، انواع فیلتر مایعات، دی‌اریتور، مخازن تحت فشار، انواع سیستم‌های کاهنده مصرف انرژی، پکیج‌های چند منظوره موتورخانه‌ای، هواسازهای گرمایشی (هیتر) و مشعل‌های صنعتی اشاره کرد.

علی‌اصغر رحمانی، مبدل‌های حرارتی را تجهیزاتی دانست که برای انتقال حرارت بین دو سیال (مایع یا گاز) مورد استفاده قرار می‌گیرند ،افزود: این تجهیزات در صنایع مختلف همچون نفت و گاز، تهویه مطبوع، خودرو و بسیاری دیگر از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اوخاطر نشان کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، صنعت نفت، گاز و انرژی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، کارخانجات و مراکز صنعتی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی، سالن‌های ورزشی و استخرها و غیره از جمله مکان‌هایی هستند که از خدمات و محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.

او یادآور شد: مجموعه ما در کنار اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران، استانداردهای بین‌المللی را هم در تولید محصولات خود لحاظ می‌کند.

اخبارمرتبط:

موفقیت محققان در ارائه خدمات خنک‌کاری توان توربین‌های گازی

گرم تر شدن رادیاتورها با فناوری نانو

حمایت از مالکان ساختمانهایی که متقاضی بهینه سازی انرژی هستند

سامانه ملی پایش اطلاعات انرژی ساختمان‌ها رونمایی شد

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.