15
به منظور معرفی هرچه بهتر ایده‌های فناور شرکت کننده در رویداد رینوتکس ۲۰۲۱

امکان حضور فیزیکی متقاضیان در رویداد رینوتکس ۲۰۲۱ فراهم شد.

  • کد خبر : 6261
  • 14 شهریور 1400 - 19:58
امکان حضور فیزیکی متقاضیان در رویداد رینوتکس ۲۰۲۱ فراهم شد.
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور معرفی هرچه بهتر ایده‌های فناور شرکت کننده در رویداد رینوتکس ۲۰۲۱، امکان حضور فیزیکی متقاضیان در فضای نمایشگاه فراهم شده است.

 

سعید غریب خواجه افزود: در همین راستا برای هر متقاضی شرکت حضوری در نمایشگاه ۳ مترمربع در قالب غرفه رایگان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز اختصاص داده می‌شود.

وی بهبود فضای کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری‌ها را از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: در رینوتکس امسال ۲۱ زون تخصصی حضور خواهند داشت.

دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ از آغاز فعالیت دبیرخانه نمایشگاه از فردا خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند برای حضور در نمایشگاه در یکی ۴ بخش ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فناورانه، ثبت نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه امکان فروش محصولات ارائه شده در نمایشگاه صرفا برای مشارکت کنندگان حقوقی فراهم است از متقاضیان خواست تا نسبت به ثبت حقوقی فعالیت‌های خود اقدام کنند.

غریب خواجه همچنین برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی و اسلامی را از دیگر فعالیت‌های برنامه ریزی شده ستاد نهمین نمایشگاه نوآوری و فن آوری ربع رشیدی برشمرد و گفت: این نمایشگاه بصورت جنبی و با رویکرد تکنولوژی‌های پوشیدنی برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه نوآوری و فن آوری ربع رشیدی تبریز ۱۷ تا ۲۱ آبان امسال با مشارکت بخش‌های خصوصی و دولتی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6261

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.